Regnar bort.

Just nu känner jag mig lite som hela roskildefestivalen, jag regnar bort. Jag tror helt  seriöst att jag är allergisk mot regn, det kliar överallt och jag blir fuktig om tårna. Det kvittar om jag går runt och myser i gummistövlar tårna känns ändå fuktiga när man kommer in i huset. JOBBIGT!
 Trevlig morgon på jobbet idag iallafall, mysig fredagsfrukost med alla mysarna. Fast trucksaken som jobbar dag kunde dock försvunnit, men han är helt okej när han ger bort passionsfrukten och physalisen (stavning tack?) till mig :)

Ikväll blir det kristianstaddagarna trots bajsvädret, det känns som om man är tvungen att hinna med lite öltältshäng första dagen. Alla andra lyckas ju så varför skulle int jag liksom? -Nu ska jag sluta upp med att klaga så jävla mycket och trots allt vara glad över att det är fest ikväll och över att jag förhoppningsvis kommer träffa MIN (?) mysare ikväll ;)


Sen skulle jag bara vilja påstå att Ida är nog den sötaste lilla typ jag känner, hon är som en liten plutt som förgyller hela dagen med sina mysiga utrop. Anna är väl också ganska bra :D haha.

Kommentarer
Postat av: IDAAAAN

Haaha, jag är en liten plutt! Du är med en liten plutt:D

2007-07-07 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0