Saknar jobbet.

jag saknar jobbet, det är nog det sjukaste som någonsin har hänt mig. Är det inte meningen att man ska ha ångest över att gå till jobbet? Tycka att jobet är det värsta som finns och sitta och spy elaka kommentarer om det för sina vänner dagarna i ända? Jag antar att jag inte är som alla andra helt enkelt, för jag gillar mitt jobb. Att ta beslutet att jobba natt på scan hela sommaren är nog det bästa som har hänt. I'm loving it <3
 Alla människor där är helt underbara Speciellt Malin och alla våra tyskar/ryssar/polaker, you name it! Dock längtar jag inte så mycet till söndagnatt, nu är det mest måndagnatt som lockar eftersom johan kommer tillbaka då. grrr, yummie. Jag säger bara Ge Mig!

Hur som helst så var gårdagen trevlig :)
Först så var jag hemma hos morfar och firade hans 61-årsdag, väldans god mat med ännu godare drinkar. me like! Sen var det dags att åka hem vid halv tolv tiden när Malin ringer och undrar om jag har lust att träffa henne och hennes Ryss (De hade haft en romatisk dejt på rose garden hela kvällen^^) Så mamma släppte av mig inne i staden och så gick vi till kaspersmed sergei och sergei. (HAHAHA) dock var han ena ryss och han andra från lettland, men jag och Malin kom fram till att alla heter Sergei ändå :P
Sjukt nice att de betalade drickan och skjutsade mig ända hem sen, sånt gillar vi. Trots att Sergei från lettland satt och tåflörtade med mig hela tiden och han var 32, örk. Jag tror nog inte att han fattade vinken när jag talade om för honom att han bara var fem år yngre än min mamma ^^ haha.

Vaknade för en liten stund sen och sitter just nu och funderar på vilken låt jag ska sjunga på mamma och Börjes bröllop. Har inte helt bestämmt mig om jag ska sjunga och skämma ut mig än men mamma vill det så det blr nog så :)

Men nu ska jag nog ta och gräva nermig i soffan och avnjuta en bra film.

Ha det fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0