Extra vuxenpoäng?

Bokade om min uppskrivningstid idag eftersom mina vänner så snällt upplyste mig om att jag Tyvärr hade bokat uppskrivningen under min kommande hultsfredvistelse (Heja mig!) Denna gången har jag dubbelkollat massa gånger så ingeting blir fel och nu ska jag minsann inte avslöja tid och datum :D:D


Imorrn blir jag då enligt datumet vuxen, och jag underar lite smått om man får en extra vuxenpoäng genom att fylla 18? isåfall tycker jag att jag har lyckats fylla i rätt många vuxenpoäng på väldans kort tid. Ohyes!

Gårdagen var för övrigt en trevlig tillstälning och Linn hade verkligen lyckat :)


NU ska jag iallafall gå och lägga mig och vakna upp som en helt ny människa! eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0