Här var det varmt!

Skoldagen startade med ett nationellt prov i engelska B, uppsatsen var delprovet för dagen. Efter minst 80 segande minuter så blev vi äntligen utsläppta från klassrummet och kunde bege oss
till parken för att njuta av solen. Fast innan dess så blev vi lite smått hungriga och fick köpa med oss en smaskig potatis från trendi, lite töntidt att de inte öppnade förren tio (eller var det halv elva) vissa kanske inte äter frukost utan kör på tidig lunch istället^^
 När vi hade fått vår potät så begav vi oss till parken och njöt i fulla drag, sen vid två tiden så kom jag på att det faktikst var väldigt varmt och att jag inte orkade ligga och sola längre (Ännu mindre vänta på nästa buss som gick 16.15) så därför spatserade jag bort till resecentrum i min ensamhet väl där inne träffade jag lite valborg folk och fick reda på rolig info som jag tydligen hade glömt förträngt elelr helt enkelt inte lagt märke till :P
 Väl hemma så vågade jag knappt vistas i huset pga sjuka ynkliga föräldrar men jag trotsade ändå min rädsla och nu sitter jag här. Men vad händer i helgen egentligen? Känns som om att det är för tidigt för helg redan, men jag klagar Absolut inte! Speciellt inte när nästa skolvecka innehåller minimalt lite lektioner. Får väl kanske bege mig ut till buskis ikväll och hitte på något, eller så stannar jag helt enkelt hemma och leker duktig familjedotter. Då blir nog mina föräldrar glada för det var ett tag sen det hände, bara jag slipper leka någon himla passopp till ynklingarna då försvinner jag illa kvickt!
 
Nu ska jag nog gå ut i solen och svettas lite till. Eller hoppa stussematta. JAA Stussematta:D:D





Det här vet du inte om
Men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig
Jag vidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än
Men jag väntar, väntar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0