Körlektion och listor

Första körlektionen gick av stapeln idag och det gick väl hyfsat förutom ett litet mindre motorstopp (Inte mitt fel givetvis) Men min körlärare tyckte trots denna lilla incidenten att jag var duktig och det är ju alltid nåt :) Ska köra imorrnbitti igen fast innan dess tänkte jag vara duktig och träna,sjukaste på länge att jag tränar frivilligt klockan åtta på morgonen. Hade även bokat en körlektion nästa vecka men idag fick vi reda på att vi skulle ha fucking filmkunskap en hel (!?) dag, Så det är bara att boka om den, och hoppas att buskis inte får rätt i sitt påstående att det är bara första veckan jag kommer lyckas med att vara så seriös :P
 Imorrn är det även teorilektion på eftrmiddagen och det känns ju helt okej för då har jag lilla Ida som sällis :)
Och jag vill bara påpeka att det visst går att tsss:a sig genom livet, jag kommer att klara det utmärkt :D





Hittade en lista idag som vanligt, mest bara för att fördriva lite tid.

Ditt namn: Petra Kristina Sophia Andersson  (Vuger)

Spelar du något instrument: Jag spelade piano en gång i tiden..

Vem är snyggast:

Vem vet mest om dig:  Min hund! han har fått vet många hemlisar i sina dar :P

Vad vill du ha just nu: Sommar

Vilka sjukdomar har du: Lungcancer, KOL, Skrumplever och lite smått och gott.

Fobier: Jätteinsekter

Piercingar/tatueringar: En av varje

Åsikt om jultomten: Har ätit alldeles för mycket ris á la malta.

Vill du gifta dig: Sånt man märker

Tycker du att du är attraktiv: Det händer väl.

Din hårfärg och frisyr: Blont och halvlångt med snedlugg..

Skolväska just nu: Marilyn Monroe väskan mest, eller den svarta

Har du glasögon: Solglasögon

Hur ser din plånbok ut: Lång och mörkblå med massa mysiga fack

Favorittv-program: Desperate Housewifes och Ugly Betty!

När ska du festa nästa gång: Antagligen i helgen.

Vad köpte du senast: Tuggummi

Hur mycket pengar har du: 553:- på kontot och 123,50:- i plånkis

Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Petra

Senast kramat: Min hundis

Vem sov du hos senast: Anna kanske?

Stjärntecken: Tvilling (Ibland Oxe men det är fel)

Årgång: 1989

Kall favoritdricka: vazzzer eller Öl

Varm favoritdricka: Kaffe kaffe kaaaaffffffee!

Alkoholhaltig favoritdricka: Öl eller cider.

Säger ofta: Snoppe

Saknar du någon: massor

Du fikade senast: Idag

Bästa tecknade film: Herkuleees, Robin Hood, Lilla sjöjungfrun :D

Hur känner du dig nu: Schleeeeten

Kan du laga mat: Nope, men det är på bättringsvägen :)

Vad tycker du om fötter: Örk

Är du smart: När jag känner för det.

Vad skulle du vilja äga: En snopp

Vad skulle du absolut inte vilja äga: Rosa öronmuffar

Har du homofobi: Lite då och då.

Om du var ett djur vilket skulle du vara: Fågel! (okej, jag hatar fåglar men de kan ju flyga!)

När och varför grät du senast: I förra veckan när jag kollade på titanic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0