Kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå

Underbar dag med Tilda igår. väldigt intressanta samtalsämnen florerade under dagen men jag tror dock inte att det är tillåtet att skriva sådana saker på offentliga platser. Sådetså.

Middag ikväll, får väl försöka se till att jag inte förgiftar mina stackars vänner. Det kan lätt bli så när jag ska försöka mig på att laga mat dock har jag gjort framsteg inom matlagningen omjag får säga det själv^^ haha

Uppskrivningstid bokad. OHYES! :D


För jag fyller år om 3 dagar. lalalalalala





HA DET FETTT! slick haj


Kommentarer
Postat av: Idan:D

hahah jaaaaa, för du bokade ju uppskrivningstiden så lägligt:D

2007-05-20 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0