Pungdjur, tjohoo.

Sitter just nu och har naturkunskap. Jag och Anna ska snacka i 3-4 minuter om pungdjur och kloakdjur nästa vecka. Hur lönt känns det? Hur mycket får man ut på att göra en muntlig redovisning i 3-4 minuter?! duhhh, jag kommer hinna säga att pungdjur tillhör klasen däggdjur och de vanligaste arterna är kängru koala och opossum. Lönt?

Jag är förövrigt väldans rastlös och jag ska nog ta och pimpa en buss till sen efter denna meningslösa lektionen. Pimpa bussen är KUL! :D

Efter skolan blir det först en tripp till stan för att kolla in de nya affärerna, efter det blir det körlektion sen teorilektion och sist men inte minst PIRATES! Oj, vad jag längtar. Johnny Depp mummma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0