Sammarbetsövningar och kukskola

Dagen har varit superkul med olika sammarbetsövningar och info inför projektarbetet, jag och Frida har kommit på toppenideér samt planerat i stora drag hur vi ska gå tillväga. Och det känns underbart! Gruppen i helhet är jätteskojsig och jag tror nog att de andra dagarna nere i furubodas strandstuga kommer bli lika fyllda av skratt som dagen :)

När dagen är som roligast får jag reda på att jag inte har fått webbdesign som individuellt val till trean som jag så gärna ville ha utan har fått jävla friskvårdsbajs. Vad fan är det för jävla system?! Vad är det för anledning att ens gå i skolan om man inte ens får lov att läsa de kurserna som man vill läsa? Tänk om denna kurse nu är avgörande för min vidareutbildning, ska inte skolan kunna se till att man får läsa det då? Det är väl i stort sätt det som gymnasiet är till för att man ska få Valmöjlighet att läsa de kurser som man vill. Imorgon tänker jag fan ta mig gå till syon och kräva kursbyte! Annars kommer jag byta till torpet, till och med det måste vara bättre än cepe-Österäng just nu. FAAAAN vad arg jag är. Ett besked som detta kan verkligen förstöra en hel dag, toppendag ändrades rätt kvickt till bottendag. Fuckit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0