Valborg

Valborg var faktikst trevlig även detta året och inte alls överskattat. Dock så finns det ju alltid människor som inte vet var sin gräns för drickandet går och Annas uttryck passade otroligt bra in på kvällen. Det vill säga det faktum att valborg är "amatörernas afton". Och efter att ha beskådat småflickorna stå i rad och spy över ett räcke så kunde jag ju inte göra mycket mer än att hålla med min goda vän.
Trots lite spyor här och var så hade vi andra onyktra, men trots detta civiliserade (nästan) Människor en trevlig kväll.
Dagen efter hade jag och Anna värsta snygge-slappe-kränge dagen. och det behövdes verkligen, kvällen var hård och vägen hem tog hårt på våra gamla leder. Men efter popcorn, chips o dip och lite cola så var dagen efter gjord :)





image3

Här är då en av de få bilderna Wanja pallade ta :P Nån, Wanja, Nån, Anna och Jag (men extermfula glasögon. INgen aning var jag fick de ifrån^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0