-"Vägen till sex."

Detta visar så tydligt att alec är den mest översexuella av alla mina vänner. Hade religionsredovisning idag när Alec kläcker ur sig detta i samband med någon kristen sekt, guds barn ror jag minsann att den hette. Det hela ledde till att ett skrattanfall drabbade större delar av klassen. Medans lilla alec blev röd som en tomte (myket roligare än tomat) men eftersom honär en bruk som kan bjuda på sig själv så skrattade givetvis hon också :)

Blev klar med historia frågorna idag så jag har ingen läxa till imorrn! wohoo, det hör minsann inte till vardagen. Måste visserligen läsa lite i min engelska bok, eller svenska boken, inte bestämt mig riktigt än. Men detta känns inte så speciellt ansträngande.

På onsdag så ska jag och Sofia på au-pair info på malmömässan, enda problemet är att vi inte hittar dit. Vi vet inte ens var det ligger. Någon som kan komma med lite information? Hoppas iallafall att Sofia har bättre lokalsinne än jag. Får nog bli så att hon kör dit så firrar jag hemvägen :)


Nu ska jag titta på Hey Baberiba  -Humor, humor, humor!

Kommentarer
Postat av: Idan

hahaha, lilla alec. Men du, vi får ta nördhelgen nästa vecka, för jag ska stå på marknad tidigt på morgonen på lördag. Så jag måste vara vaken. haha

2007-11-21 @ 22:28:55
URL: http://confusi0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0