Fotboll, bira och brudar.

Eller jag hoppar nog brudarna förresten, eller Anna är helt okej hon kan funka. Annars käner jag faktikst en naturlig dragning till män. Det är sant, detta är inget jag hittar på.

Om exakt 20 minuter ska jag skjutsa in mamma och co till staden så jag kände precis att jag kanske har lite brådis. Måste ta på mig lite kläder så att jag inte skrämmer livet av halva världen.
 Följer nog med familjen plus deras väner upp till Håkan och Cattis medans jag väntar på att Anna ska ha jubbat klart. Det låter mer lockande än att sitta och hänga i bilen. Ahh, jag vill ha öl. Måste fråga min mor om hon vill ara så vänlig och sponsra mig lite grann :)


Heja Sweeeden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0