Grattis Mor!

Idag har min lilla mamma fyllt hela 38 år och snart når hon den väldigt legendariska åldern 40. 40-årskrisen börjar nog snart göra sig påminnd! haha.

Talet som jag hade världens panik över imorse löste sig trots allt hyfsat bra och det slutade med att jag pratade om stress. Samma ämne som jag hade på talet i svenska i tvåan. Fick sno ihop något lite snabbt eftersom jag var ute i sista minuten (som vanligt). Men förutom att jag tittade lite väl mycket på pappret och kom av mig någon gång så gick det väl helt okej. Vet att jag kunde gjort det så mycket bättre men jag ger trots allt mig själv godkänt :)

Nu ska jag nog sova, är ganska trött och eftersom jag nog inte ska köra imorrn så blir det till att ta bussen redan klockan 07.08. Usch, det känns tungt. Jaghar börjat vänja mig vid att ha bilen nu. Men eftersom bensin bara var gratis första veckan så får jag nog lugna mig lite tills min ekonomi är stabil igen. Vilket nog inte kommer att ske innan sommaren. Tråkigt nog. Måste spara alla slantarna till resan nu, har 7000 på mitt konto sen sommarjubbet men det räcker ju inte så långt. måste ha lite fickpengar också. Sen efter resan så blir det till att spara till Hultan. Och sen är det alla skojiga saker som händer under studenten. Tror iochförsig att mor min betalar ganska mycket av det som tur är!

Har suttit och tittat på klänningar till balen och till bröllopet mest hela kvällen och nu vet jag nästan hur jag vill ha det. Har redan bokat frisör till balen så nu är det mest klänningen som jag behöver ta tag i. Mor min sa att det var dags att tänka på det nu. Så jag får väl helt enkelt börja tänka.

Nu sova, säng.


Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till din mor då! =) ha en bra kväll

2007-11-19 @ 22:33:07
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0