Håhåjaja, och pinsama sexfrågor.

Har avverkat ännu två projektarbetstimmar idag, dagens tillfälle bjöd på lite undervisning om abort könisar och preventivmedel. Vi fick lite hjälp med undervisningen av vår alldeles egna handledare Pia som även är barnmorska. Och visst gick det bra som det alltid gör, men man märker tydligt hur pinsamt det kan bli ibland. Eller jag och Frida bryr väl inte oss speciellt mycket när vi snackar sex oxh snusk, men emellanåt så ser man hur de små liven skruvar sig i sina bänkar. Och såklart så tycker vi bara att det blir ännu mer skojsigt då. Haha, jag är en hemsk människa jag vet.

Körde in mamma till stan halv sex imorse så att hon kunde komma med tåget till stockholm och så att jag kunde använda skruttibangbang hela veckan lång. Sen körde jag och lämnade min broder på skolan, hämtade frittan och sen in till skolan för att hämta lite block som inte existerade. Så tillbaka till åhus igen, hem till cissi, sen till hanis (numera Ica Kvantum, töntigt) och tillslut till rönnow för projektarbete. Sen blev det bil till stallet för att frittan skulle utfordra hästarna och sen hem till henne för att släppa ut felix i hundgården och sen hem till cissi igen för lunch. Och efter det så körde jag hem frida och sen hem till mig. Så även idag har varit en dag full med bilkörning.¨
 Undrar hur länge jag kommer tycka att det är kul att köra bil egentligen?

Så nu ska jag ut med min dumma hund som har tuggat isönder mina pumps ännu mer. Jag förstår inte felet, han har inte tuggat på skor sen han var valp. Idiothund. Han ska minsann få köpa nya till mig!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0