Hold me like you held on to life.

Nu är jag anmäld, avresan är bestämd till oktober nästa år änsålänge. Fick ett mail igår om profilen som jag ska göra och idag fick jag ett sms angående intervju. Tror att jag väntar till i helgen att svara på det, känns som om att jag måste reflektera över allt först. Visst, att resa till usa och jobba som au-pair är något som jag har velat i hur många år som helst. Men då har det alltid varit så avlägset, nu känns det nästan som om det är nästa månad som jag ska resa.
Jag ska jag ska, hur mycket jag än tvekar så vet jag att det enbart beror på hemlängtan. Eller kan man få hemlängtan innan man ens har rest iväg någonstans? Jag kom fram till att det längsta jag har varit ifrån familj/släkt och vänner är tre veckor. det är väldigt stor skillnad på tre veckor och 13 månader.

Fast jag har bestämt mig att detta absolut inte ska hindra mig från att göra det jag verkligen vill. Och jag hoppas verkligen att några små mysare kommer och hälsar på mig :)


Nu ska jag nog knoppa in, och kika lite i preventivväskan som ska användas imorrn på rönnow. Endast 2 tillfällen kvar sen är projektarbetet i stort sett färdigt. Känns faktiskt riktigt riktigt skönt!


Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Stefanie

Det är inte så farligt som man tror att flytta! Är riktigt kul för det mesta. Och du..Vi här hemma finns alltid kvar. Du får bara en ny erfarenhet som inte vi får här hemma. Lycka till!

2007-11-30 @ 22:37:36
Postat av: sofia

har du gjort profilen ? ;P

2007-12-01 @ 11:50:08
URL: http://sufia.webblogg.se
Postat av: Petra.

Stefanie:Tack hjärtat du är bäst!

och till Sofia: Nej för att det har jag inte. tänkte börja lite nu.men man var väl tvungen att göra klart allt på en gång?

2007-12-01 @ 20:29:16
URL: http://limaverde.blogg.se
Postat av: sofia

vet inte men jag tror nog inte det, eller jag hoppas inte det iallafall :P

2007-12-01 @ 21:21:29
URL: http://sufia.webblogg.se
Postat av: Petra

nej jag märkte det .9 jag fyllde i två steg idag sen orkade jag inte mer. man måste ju veta bajsmöe!

2007-12-01 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0