Idag är en sådan hemsk dag.

Jag är fruktansvärt förkyld, min näsa är förstoppad och det känns som om  jag av misstag har svalt ett rakblad. Varför just nu? Jag har verkligen inte tid att vara sjuk! Kunde knappt somna igår pga rakbladet, men tillslut vid tre-tiden så somnade jag av ren utmattning av att nästan ha varit upp i ett dygn. Måste ändå in till stan idag för att ha körlektion, är redan försent och avboka den. Usch, jag kommer att smitta min stackars lärare så att han säkerligen kommer att vara sjuk på min uppkörning.
 Efter körlektionen skulle egentligen jag och mor min in till staden och handlat färg och sånt där trams till mitt rum, mensom det ser ut nu så får nog hon ta och åka in själv. Men det tror jag nog att hon lyckas med :)
Måste plugga massa sen också, göra klart alla jedrans historiafrågor och han kommer säkert välja ut mig som skalämna in alla. Med tanke på att det gick helt otroligtdåligt på provet. Det där med historia är inte riktigt min grej, jag bryr mig inte ett dyft om varför kungar stupade på 1100-talet. Känns inte om om det kommer att göra så mycket skillnad för mig om jag har den kunskapen eller inte.

Nu ska jag iallafall in i duschen och sen ta bussen in till stan, hoppas verkligen att det har slutat regna när jag går till bussen annard blir det jobbig jobbigt och jobbigt! Kanske kan klämain lte läsning under bussresan också, svenskaboken ska väl snart vara utläst antar jag, likaså engelska boken. Jaja, det fixar jag!


Sen vill jag bara tillägna en liten hälsning till min alldeles egna Tilda som jag saknar något otroligt mycket! Förstår inte varför hon måste bo ända uppe i Gbg. Eller rättare sagt, så förstår jag inte varför jag måste bo i den här hålan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0