Kramp i knät och lycka.

Igår var jag ute och körde bil hela kvällen/natten. Var taxi till allt och alla och jag trivdes som fisken i vattne (Förutom att jag var nykter). Lite kramp i knät har jag minsann efter alla timmars körande, jag är nog en ovan bilförare. Men visst känns det bra!

Jag tror iochförsig att jag fick för mycket ångor i mig av alla fyllon i bilen och idag känner jag mig nästan bakis. Haha, förjävligt :P

Men ikväll blir det partaj i form av elvira, och idag ska absolut inte jag agera chaffis. Idag ska jag vara fullt ös medvetslös, eller kanske inte riktigt. Men kul ska jag ha! Börjar bli lite för mycket nu, så ikväll får jag nog ta det lite lugnt. Eller iallafall så ska jag se till att det är jag som får kul och inte spriten. HAHA.


Nu ska jag nog upp och vila ögonen lite, var inte klar med bilkörningen förren halv fem imorse. Så nu blir det lite sömn. Men ikväll, Ikväll! :)

Fred mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0