Rastlös till tusen.

Ahh, jag hatar att vara sjuk blir så otroligt rastlös och stirrig. Det kvittar hur mycket feber jag har imorrn för jag ska ändå till skolan! Enda psykologi lektionen i veckan äger ju rum på fredagarna och jag känner inte att jag vill missa det. Absolut roligaste och mest intressanta lektionen vi har och vår lärare Peter är ju bara helt otrolig! När han berättar om sitta Jokkmokk (stavning) historier så sitter man som i trans. Han kan berättar om i stort sett vad som helst och hela klassen blir trollbunden. Detta är en talang som inte många besitter kan jag tala om.

Nej, nu ska jag nog kolla på kustbevakarna som faktikst är otroligt underhållande hur tråkigt det än låter. Jag såg på reklamen att någon tydligen försökte slå de med en stor dildo. Haha, det kan bli humor då med andra ord.

Tjing!


ps. Anna är väldans duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0