Städtant.

Idag ska jag föregå med gott exempel hela kvällen lång. Jag ska minsann inte ut och svina som mina jämnåriga denna helgen. Utan jag ska vara en duktig flicka och städ morfars lägenhet. Vi kan iallafall låtsas att det inte är min tomma plånbok som gör att jag mer än gärna städar-- 

 Så ikäll blir det städning/idol, nu när jag ändå inte ska ut kan jag lika gärna kolla på idol. Trots att det är ren idioti att Daniel åkte ut eftersom han egentligen är den enda stjärnan. Men nu får jag väl helt enkelt hålla mina tummar för Amanda. För hon är faktiskt riktigt StenCool!  Vad kul om någon hade hetat då, -Ja hej det var Sten Cool. haha. Som hon som det stod om i tidningen någon gång. Barbro Snygg. Haha, tänk er själva. -hej jag heter Barbro Snygg. Hon lär ju få stå ut med massa torra skämt dagarna i ända. Undrar om hon är snygg?

Jaja, nu får det vara nog för idag! En liten powernap skulle nog inte skada.


Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0