Anything But Ordinary

Fest ikväll! Blir nog så att vi struntar i Frimus trots Adams ständiga övertalningsförsök. Känns som om att det blir biljard och sen banken. wohoo! taggad som fan!

Lite illa att vi inte har firrat förfest än, haha. men det löser väl sig. Jag har iallafall lyckats fixa skjuts hem vilket inte bore vara så lätt på en onsdag. Men Stoffe är snäll som vanligt och gör det jag ber honom om. hehe.

Måste också berätta att jag storstädade min garderob igår, Väldans jobbigt kan jag tala om! fast nu är garderoben mucho fin och nu ska jag fortsätta i min byrå. egentligen så får jag lägga alla miljontals böcker och tidningar i en otroligt stor kartong eftersom det blir såjobbigt att ha kvar de när jag börjar måla om.
 Jag skulle egentligen plugga massvis detta lovet, men tydligen så har jag hellre storstädning vilket säger en hel del om min självdisiplin. hmm.


Men fortsätta städa nu iallafall och längta efter bättre tider :)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0