att inte veta om man är vaken eller sovandes.

Kalas hos mormor hela kvällen och det tycks om massamycket eftersom min mormor är det bästa som finns.
Och ett mormor besök behövdes verkligen efter en hemsk dag med projektarbetet. (Just det, måste skriva loggbok!)
Just nu är jag så trött att jag inte ens vet om jag är vaken längre, därför kanske detta inlägget blir oerhört flamsigt och tramsigt. men det är bara sådan jag är.

Det gulligaste har iallafall hänt, mormor och hennes kära sambo Gerth har förlovat sig, haha. Tänk att min mormor vid 63-års ålder har lyckats få ännu en man att fria till henne. Hur bär man sig åt?


nej usch nej, nu ska jag sova och imorrn kommer min mamma och plastis hem från egypten, hoppas att de inte är alltför bruna för då måste jag blir lite sur. Och hoppas verkligen att de har köpt massa fina nödpresenter utifallatt de är för bruna och att jag blir avundsjuk på bilderna.


men nej sa jag ju, Godnatt.

Här är massa jätte massa stökigt, jag och bror kommer att få ha intensivskurning mellan 17.00-20.00 imorrn. Så då är det bäst att ingen stör mig,fast jag gillar att bli en massa störd när jag städar..

MEN sov sa jag ju!!


Godnatt för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0