Jag vill också ha en flashig blogg.

Varför lyckas alla andra med att redigera stilmallen så att de får en flashig blogg medans jag bara gör allting fel?
Jag trodde minsann att webdesignlektionerna skulle ge någon utdelning men tji fick jag! Nu är jag bara väldigt efter eftersom jag valde att tatuera mig på förra lektionen som vi hade, så nu har jag två css-sidor kvar att göra medans resten av klassen redan har börjat på någon höstbild eller något liknande tjafs.
 Det hela är bara otroligt frustrerande, byta färg och sånt trams klarar väl jag likabra som vilken idiot som helst. Det är bara att lägga till egna bilder som bakgrund och under titelnoch så vidare som verkligen inte vill fungera. Hjälp någon?
 
 Men nu orkar jag i vilket fall som helst inte sitta och kinka över något sånt. Börjar ju trots allt inte skolan förren 13.50 idag. Men eftersom jag inte är så värst klyftig så bokade jag in en körlektion 13.00, det blir tajt att hinna till skolan där kan jag tala om. Får väl fråga körlärar-Magnus om vi kan avsluta lektionen utanför skolan, han brukar vara ganska flexibel när det gäller sånt.
  Förhör på de 50 första sidorna i engelska boken "Mystic River" idag. Vi ska kunna översätta de 50 första sidorna och jag har nästan glömt vad de första 50 sidorna handlade om. Attans, detta kommer inte sluta lyckligt. Inte för att det gör så mycket eftersom det känns som om att hela engelska c kursen har gått skit från början. Det enda ämnet som det känns att jag rikitgt lyckas med just nu är Svenska b och det är väldigt konstigt eftersom jag faktiskt har pluggat lite denna terminen.
 
Ahhh, Känns som om jag bara sitter och skriver massa babbel idag. Snackade om häromdagen att det var längesen det anordnades klassfest så jag tog tag i saken och kom fram till att den 19e kan jag ha klassfest! Kan kanske bli så att vissa mäniskor utanför klassen kommer på besök, men så brukar det iochförsig bli. Sen är inte jag helt säker på att jag vill ha med hela klassen, missförstå mig inte, jag gillar min klass! Men vissa har ju gjort allt för att hata mig, och en sådan torris och glädjeförstörare skulle väl ingen vilja bjuda på din egen fest? Det är pest och pina bara man måste vara på samma fest. Men eftersom jag nu kan undvika det. Så gör jag också det.

Men nu ska jag nog ringa Hessan och se vad hon hadepå hjärtat innan när hon ringde.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0