Listor is Love

Stulen Från Min Kära Anna As Usual ;)


Namn: Petra
Piercingar: En i naveln och fyra i öronen. 
Tatueringar: 3 stycken
Längd: 168 var jag senast jag kontrollerade 
Skostorlek: 38-39
Hårfärg:Blond

Är du kär i någon?: Nix
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Varje dag. 
Dricker du?: Ja
Använder du droger?: Alkool och tobak. 
Röker du?: det händer
Vilken parfym använder du?: Hugo Boss
Vad är du rädd för?: Spindlar
Gillar du att tvätta?: Gillar någon att tvätta? 
Gillar du berg-och-dalbana?: Love it! 

Senaste...
Filmen du hyrde senast?: We are Marchalls (Hmm, stavning?) kanske  
Filmen du köpte senast?: Black Sabbath vol. 2
Senaste låten du lyssnade på?: Smokie-Have you ever seen the rain
Låten du hade på hjärnan?: Avril Lavigne-Anything but ordinary 
Låten du laddade ner?: Hellogoodbye - One Armed Scissor
Personen du ringde?: Bror min 
Personen som ringde dig?: Mormor
Tv-program du tittade på?: Vänner
Personen du tänkte på?: Mor

För eller emot?
Långdistansförhållanden: Emot 
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Droger som i knark, Emot.
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit...
Mat: Kinesmat 
Låt: Ac/Dc-Problem Child 
Sak att göra: Leka
Ämne att tala om: Livet efter döden+simsgubbarna som vi styr som. 
Sport: Fotboll
Dryck: Juice
Kläder: Jeans
Film: Beror på tillfället, men Sound of music är en klassiker. 

Har du någonsin...
Gråtit över en flicka?: Nej
Gråtit över en pojke? Nej
Ljugit för någon?: Ja
Varit i slagsmål?: Ja
Blivit arresterad?: Nej

Antal...
Gånger du har varit kär På riktigt?: En,  
Hjärtan som brustit på grund av dig: Dunno
Personer från grundskolan du har kontakt med: Sporadisk kontakt med några. 
Har ditt namn varit med i tidningen: Ja
Ärr du har på kroppen: Det finns en del. 

Ska bli skoj: Resan på Påsklovet. 
Ska inte bli skoj: Allt plugg på novemberlovet. 
Sparar till: Resan
Väntar på: Tomten
Dagens dryck: Juice

Senaste..
Boken du läste ut: Mari Jungdal(eller något sånt)-Den du inte ser 
Personen du fick e-mail av: Facebook, haha 
Personen du fick brev av: Banken
Personen du fick sms av: Tobias
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: Det var ett tag sen. 
Hur tidigt stiger du upp?: Det beror på när jag börjar. 
Gillar du att slåss?: Ibland
Vad har du på dig just nu?: Jeans, linne och kofta 
Vad ska du göra ikväll?: Träffa mamma och plastis 
Är du seriös?: När tillfället kräver det. 
Vad är du allergisk mot?: Dumma frågor och efterhängsna människor 
Var har du ont?: I buken 
Använder du hårspray?: japp
Kan du stå på händer?: Yes
Favoritserie?: Vänner, Desperate Housewifes och Ugly Betty 

Håkan Hellström eller The Ark?: Urk, The Ark får det väl bli.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck?: Bright eyes? och död åt Lars Winnderbäck 
Salt eller socker?: Salt
Gillar du ketchup?: Endast Heinz 
Är du glad nu?: Jodå
Känner du någon som jobbar på sjukhus?: Ja, min mormor 
Vad dansar du till?: Discodunk
Stockholm är?: Ett tillhåll för 08or 
Göteborg är?: Absoluta favoriten 
Ålem är ?: Okänt
Kan du sjunga?: Jag kan ibland om jag vill. dvs sällan. 
Mer värt än guld?: Familjen och vänner 
Spaghetti eller makaroner?: makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: USA, Kina 

Kommentarer
Postat av: Micke Gee

vad är det med denna dag?! jag ser bara listor, överallt! jag är nog uppe i 20-talet med denna. i'm a haunted man...

2007-10-25 @ 20:01:21
URL: http://mickegee.blogg.se/
Postat av: Petra,

Det är bara för att listor är kul :)

2007-10-26 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0