myskotelefonsamtal.

Inatt blev jag förvirrad, eller i morse rättare sagt. För klockan halv sex ringer det på min mobil och lite smått förvirrad och nyvaken svarar jag. Ser på displayen att det är min kära norska vän kenneth som ringer, men det är minsann inte han som pratar. för det är någon svensk konstig typ. Eller han var nog inte svensk, han försökte bara prata svenska för han lät som en invandrare. Och vad jag pratade med denna okända människa om minns jag absolut inte, bara något om att klockan inte var sex än så därför var festen inte slut. hmm.

 Annars har det varit en trevlig helg i stora drag, utgång i fredes och det var faktikst förvånansvärt kul inne på Class! Stiftade lite nya bekantskaper och kvällen borde absolut göras om!

Pastakungen kan nog vara den sötaste gubben som finns också, bara så att alla lägger det på minnet.


Nu ska jag nog vila lite igen för jag har inte kunnat somna om riktigt sen mitt nattliga samtal.



Ha det fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0