Utvecklingsstörd dator och regn i massor.

Just nu känns det som att livet och världen inte är på min sida längre. Tyvärr har jag inte kunnat uppdatera min blogg på en halv evighet eftersom det trådlösa bredbandet har strulat till sig något fruktansvärt och inte finns det någon hjälpsam människa som kan hjälpa en stackars petra i nöd. Tar en chansning och skriver ett inlägg idag, får antagligen vänta i en halvtimme innan det har publicerats och det tär på tålamodet kan jag tala om!
 Fredagen blev iallafall lugn och jag föll inte för grupptrycket denna helgen (YES!) utan jag stannade hemma heela kvällen och njöd av idol och film. Är ganska sugen på att gå ut ikväll men eftersom min ekonomi inte är något att hänga i julgranen innan den 25e så blir även denna kvällen en lugn hemmakväll. Fast denna gången i någon annans hem, närmare bestämt Annas. Kanske blir lite besök i mina 2 vänners nya lägenheter också om vi får någon tid över.

 Nästa webdesignslektion ska jag minsann ta tagi mitt liv och göra något åt denna hemskt fula bloggen, jag ska bara bli klar med mina 3 sidor först. PUH!


Men nu ska jag ut och mysa(?!) med min hund i regnet. niiiicccceee.image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0