Bokat och klart!

Då var det äntligen klart! Jag har skramlat och sparat så gott jag har kunnat nu i någon vecka och skramlet blev till en Gbg-resa.
Äntligen ska jag få åka upp till min favvis-Tilda igen och denna gången spendera hela 6 dagar där. Tjohoo!

Dessvärre är jag och Tilda ingen bra kombination när det kommer till planering..
Jag var helt säker på att 30 april/Valborg var på en torsdag så jag snackade om att jag skulle ta tåget på en torsdag hela tiden.
Så missförståndet ledde till att jag bokade tåget den 30 april som är en onsdag. Och onsdagen den 30 april ska Tilda jobba natt på donken.
HEJA OSS!


Men hursomhelst så har allt löst sig nu så jag får fira valborg med Sofie och co. Trevligt!

Sen Tildakalas, utgång och massa mys.

Hade även tänkt hitta Studentklänning, skor osv osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0