Dagens första fel

Vaknade klockan 06.55 gick till bussen 07.02, sätter mig på bussen och i Åhus kommer jag på att jag har glömt nyckeln till morfars lägenhet. Ringer mammsen och som tur är så kör hon precis igenom Åhus. Hoppar av bussen och åker hem med mor. Där var dagens första fel, hoppas nu att Frida ser mitt sms i tid så att hon vet att hon ska hämta mig hemma istället.


Inte fler fel idag får vi hoppas, men tyvärr känns det som en sådan dag.
Får städa hos morfar i eftermiddag istället.



Kommentarer
Postat av: Stefanie

Hej vännen! Det va inte igår man pratade med dig! Verkar som du har det kalasbra! Härlig känsla och snart ta studenten! Själv har jag ju två år kvar innan jag är klar. Puh! Mängder att göra. Glöm inte att när du har tid får du gärna titta upp till mig i Kalmar. Är inte lika mysigt som i Kristianstad men men. Ha det gött tjejen! Kramar

2008-04-16 @ 13:32:46
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0