Dagens Pajas.

Okej, detta har inte direkt varit min vecka.
Igår blev det lite krock som vi inte behöver gå in mer på.

Och idag så föll jag av Knugen. För de som inte vet så är det Fridas häst. Jag, Petra, som inte har ridit på minst tio år (Och det andra räknas knappast!) skulle upp på hästryggen i klänning och skor utan mönster. Det gick minsann finemang när frida sprang brevid och mös. Sen när jag skulle klara mig själv gick det inte like bra..
Med andra ord så föll jag pladask på marken, och det var väldigt humoristiskt. Iallafall efter jag hade kännt efter om jag var skadad.

Så idag blev jag klassens clown och denna gången bjuder jag faktiskt på det, jag ska ha det.



Jag vill till Gbg NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0