Gutten morgen som man säger i Dyngsjö.

Idag var jag massa morgonpigg. Eller jag gick inte upp förren halv sju och blev lite stressad eftersom jag skulle duscha och hela baletten. Men jag vaknade iallafall klockan halv fem (!?) och var helt orolig för att jag hade försovit mig, sen kunde jag icke somna om eftersom jag var helt bergis på att jag skulle försova mig då. Dummahjärna.

Nu ska jag iallafall platta meine hår så att det mår bra sen ska jag bege mig till Åhus och hämta upp Hessan, Clarissa och Davor. Trevligt.

Förresten så är min kära Gunilla-Greger hemma nu! Bromsarna är fixade och den mår bättre än någonsin :)

Kommentarer
Postat av: alec

det glädjer mig att Gunilla-greger mår bra
=)

2008-04-24 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0