Hur gör djur?

Varje gång jag har rensat min garderob så har jag helt klart följt denna garderobsguide till punkt och pricka. (Utan att egentligen veta att den existerade, jag är bara en naturlig begåvning helt enkelt!)
Trots detta ser min garderob ut som, ursäkta skånskan, Mög. Hur jag än gör blir det stökigt efter ett tag och jag har inga kläder. Trots att jag ser motsatsen när jag tittar in i garderoben.

Ge mig en Walk-in-closet! Det hade nog löst mina problem dirr. Ett tag iallafall.


Förövrigt så vill jag inte vara Gyllene Snoppen längre om Anna så vänligt skulle vilja notera det. Jag kan nog ta det sista på listan, eller något fiffigt där uppe. Internt förlåt, men jag kommunicerar med mina vänner genom internet eftersom jag har social fobi.


Glöm inte föregående blogginlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0