Idag är min snyggedag.

Egentligen borde jag nog ha haft kategorien dagens outfit. Mest bara för att jag, när jag är sleten, kan ha på mig de mest underliga klädkombinationer. Och de dagarna är mina snyggedagar.
I vanliga fall brukar de endast förekomma när jag är bakis. Fast eftersom jag har varit mastodontsjuk så är det i princip samma sak.

Dagens outfit består då av:
Riktigt manliga (Med pung) blåa underställsbyxor - Craft
Gråa hotpants mjukisar - H&M
Rosa tröja med texten "jag är en riktig kompis" - ICA, reklam för kompismakaronerna
Orangea raggsockar - Oldies

Och på detta en sexy Tilda-knorr på huvudet. Jag känner mig så otroligt snygg. Egentligen borde jag väl förgylla detta inlägget med en bild men riktigt så mycket kan jag nog inte driva med mig själv.
Eller egentligen hade jag nog kunnat göra det, jag är mest lat.


Så bara för det bjussar jag på en annan snyggebild på mig.

image98

Egentligen är detta mest en snyggebild på min bror, men det bjussar han säkert på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0