imorgon så smäller det

Ohja! Imorgon börar äntligen Desperate Housewives igen. Den enda serien som jag har fastnat för riktigt ordentligt. Det brukar vara så att man ser några avsnitt, tröttnar och missar några sen börjar man titta lite halvt igen.
Men inte med denna serien inte! Min kära moder klagar konstant på mig att serien är så överdriven och konstlad. Men det är nog det jag gillar med den.

Alla karaktärer är så otroligt färgstarka och man måste älska/hata de omvartannat,

Ja, kalla mig gärna nörd men imorgon klockan 21.00 kommer jag att vara klistrad med en kopp coffe framför DumBurken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Både och ;D
Nä, men vet inte. Tror hellre jag satsar på sånt jag verkligen vill bli ^^ Och okey, de hade vart kul och åka till usa eller var fan som helst o bo där men då hade jag nog hellre kämpat för att hitta jobb där, lägenhet så man kunde bosätta sig där och slippa ta hand om främmande folks snoriga barn xD

Du är inte den enda som ska kolla Desperate Housewives ^^ Jag ska med hihih xD

2008-04-14 @ 20:55:31
URL: http://magicmushrooms.blogg.se
Postat av: Johanna

oja, får inte missas!

2008-04-14 @ 22:20:24
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0