Jag lyckades!

Oh vad jag känner mig grym!
Eller okej, jag kanske inte har bestigit mount everest precis, men att besiktiga bilen för första gången var faktiskt en big deal för mig. Fast det roligaste var nog ändå när han frågade mig om jag brukade "mecka" själv med bilen. -Ehh, njae. Ser det ut som om jag skulle kunna det eller?
Ganska humoristiskt när jag knappt vet vad som är fram och bak på en bil.

Men summan av kardemumman är väl egentligen att de inte tänkr skrota min kärlek. Wohoo!
Bromsarna måste fixas eftersom de knappt fungerar tydligen, men lika glad för det var jag eftersom jag trots allt nästa blev godkänd. Eller godkänd blev jag nog tror jag.

Hursomhelt blev det glass med Wanja sen och det gillades av min onda hals, fika löser allt.
Sen så tryckutjämnade jag massor och nu är jag nästan helt återställd i mina öron, det är en befrielse att jag inte behöva höra min röst hela tiden.

Jag borde söka till Talang..


Kommentarer
Postat av: Milla

Tävla i min blogg! Vinn en ny design eller en signatur. Kram

2008-04-05 @ 23:58:09
URL: http://www.amilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0