Plugg så att det står härliga till!

Eller så härligt vet jag iochförsig inte om det är. Men nu har jag snart skrivit klart mitt tal, ska bara lära mig det också. Hade egentligen det klart för några timmar sen men när jag "testläste" så var jag klar på 6 minuter. Lite illa när det ska vara i tio. Men nu är det lilla problemet snart löst.

Så imorrn ska jag stå och prata mig blå om varför vi ska införa dödsstraff i sverige. Borde jag förgylla mitt tal med en overheadbild eller blir det kanske lite för magstarkt?

Geografin är också nästan klar, märkte bara att jag inte hade internetsidan som jag tagit den mesta faktan från tjohoo. Och att få fel i källförteckningen är inget man önskar på Mats inlämningsarbeten.

Nu blir det till att läsa lite tal och sen får 100 höjdare komma och göra min kväll så mycket bättre!




                                                     image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0