Såkandetgånärintehaspnärpå

100 höjdare var lajbans trots att Frida ringde och störde mig i slutet. Sen blev det ett samtal som heter duga, känns som om det har blivit rätt många av de på senaste tiden. Jag har kommit in i min telefonperiod nu tror jag.

Både internetperiod och telefonperiod, hur ska detta sluta?



Mycket nedräkning på gång:
15 dagar till Götet
37 dagar till födelsedag
44 dagar till skattjakt
46 dagar till KISS
50 dagar till karneval
52 dagar till student
55 dagar till bal
59 dagar till hultsfred




GE MIG!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta lite häärnuu.....13 dagar till cypern :D:D:D::D

2008-04-15 @ 19:24:42
URL: http://stinamander.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0