Sommar, sommar och sol!

Oj vad jag är lycklig idag! Jag var väldigt lycklig igår också för den delen.

Igår så skulle jag minsann in till staden halv tio för att snacka med frisören om min baluppsättning och det kommer nog bli grejt!
Sen kände inte jag för att åka hem så jag satte mig på en bänk på lilla torg med alla penchisar och njöt av solen. Tillslut så tröttnade jag på att gubben brevid mig pratade med mig om blommor hela tiden så jag ringde runt till mina vänner.
Både Anna och Frida är riktiga vikingar så de kom in till staden oc joinade mig i solskenet. Frida handlade present till mormor sen övergav hon oss.
 Jag och Anna tog därför en väldigt göddig lunch på Bagels i solskenet.
Sen kom min lilla mormor och Gerth och gjorde oss sällskap. Efter en stund blev det shopping med mormor, men den saken kan ju aldrig bestämma sig och hon lyssnar aldrig på mina råd, ganska fjantigt. Men tillslut blev det iallafall bra efter många om och men.
Mormor och Gerth begav sig hemåt och byttes ut av Petra2.
 
Det blev smoothie på Fenix och den smakade gudomligt i solen!

Idag så är det Projektarbetsredovisning med fiskedamm och massa roliga lekar, besök oss för sjuttsingen!

Sen röstar jag helt klart för solning i Tivoliparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0