Vad gör alla supernormala människor hela dagarna?

Egentligen, hur hinner allt folk med att blogga? Eftersom jag har varit sjuk och sysslolös och jag lullat rundor på diverse bloggar och kommit fram till att vissa skriver minst 30 inlägg om dagen. Hur hinns det? Jobbar eller studerar inte människor? Sitter de bara hemma hela dagarna och bloggar? Visst kan man tjäna pengar på sin blogg men inte försörjningssummor (Om man inte heter Blondinbella då.)


Idag har jag nog skrivit iallafall tio inlägg, men mest har jag bara lagt upp bilder och försökt fördriva min tid. Och det är för att jag är sjuk och uttråkad. Men det kan väl inte tusentals människor vara hela dagarna 24/7?

Jag är förvirrad.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bealis.

har också lagt märket till att folk verklar lägga ner en otrolig massa tid på just bloggande. Knepigt egentligen. Men det är väl en hobby precis som allt annat, man tar väl sig tid helt enkelt. Take care / Bealis.

2008-04-04 @ 00:29:14
URL: http://bealiis.blogg.se
Postat av: Anna

Eller hur! Det är så himla smidigt =) Och SNYGGT! Fan vad vi är bra =) Hejja melerade ögon!

2008-04-04 @ 00:32:28
URL: http://svaartviiit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0