Vardagsäventyr.

Tydligen så ska jag och min öroninflammation bege oss till bilbesiktningen idag. Detta låter ytterst läskigt och jag fasar för att jag kommer svimma. Ni har ju sett min bil! De kommer att dumförklara mig och skrota min gollis Gunilla-Greger. Jävla samhälle, om jag vill köra runt i min dåliga bil kan jag väl få lov att köra runt i min dåliga bil.

Lite tur ändå att Wanja följer med mig och håller handen, eller ja. Mor mn har försökt förklara för mig hur jag ska göra och vart jag ska ta vägen. Men somvanligt är jag otroligt dålig på att ta in och behålla information så vi får väl se hur det går.

Ikväll blir det iallafall hemmakväll för mig, jag vill bli frisk. Det börjar bli ganska irriterande att höra sin egen röst eka inne i huvudet hela tiden. Jag tycker verkligen synd om er som tvingas stå ut med mig och mn röst varje dag. För det är inget vackert.
Det är nästan så illa att jag överväger att inte sjunga på bröllopet alls. Sådetså.


Nu får jag väl ta tag i mitt liv och duscha för jag luktar säkert illa.


Lilla Gunilla-Greger Gollis. -Det var kul så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0