Ångest inför morgondagen

Visserligen så städade vi upp ganska bra efter fredagens festligheter men jag käner ändå att imorgon kommer att bli en tung dag.

Huset ser fortfarande förjävligt ut och det klibbigt och klistrigt på alla fria golvytor. Toapapper ligger lite här och var efter någons desperata försök att torka upp vatten i badrummet men ja, toapapper. Uterummet vill jag inte ens tänka på, där chips och dip ihoprört med lite saft(?) bildar en miljövänlig matta.

Jag orkar inte fundera mer ens. Men om sex timmar ringer min klockan och då är det bäst att jag drar mitt feta arsle ur sängen och sätter fart. För idag har det varit slött, slöare än slöast.





Hoppas att mitt lokalsinne räcker till Sturup..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0