Korvkvinnan

Häromdagen, närmare bestämt i torsdags, blev jag utlånad på jobbet. wow wow wow.

Spännande tänker ni säkert. Men icke då. Jag gick från att paketera julskinkor till att sortera bullens korv. Bandet som korven låg på gick i 190 och jag fick massvis med tvångstankar när jag skulle sortera korven. Det var faktiskt svårt att hänga med i svängarna kan jag tala om!
 Så utlånad vill jag helt inte bli, iallafall inte till Bullens korv-avdelningen. Där är varmt som en bastu och man luktar bara bullens när man väl kommer ut därifrån. usch.

 Då myser jag hellre men tunga och slibbiga julskinkor dagarna i ända.

Förresten så är jag sjuk just nu, var på apoteket innan idag och inhandlade Esberitox och Bafucin så nu måste jag minsann och dar bli frisk till måndag! Eller helst till ikväll, för jag vill också till mormor och äta kräftor.

Förövrigt reser Jag, Wanja, Anna och Petra2 till Turkiet och Alanya om 27 dagar. Heja!

     


Fantastic 4. Typ-

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha. vilka glamorösa kvinnor! Känner du dom? =)

2008-09-02 @ 13:33:15
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se/
Postat av: Petra

Egentligen inte men jag skulle gärna velat. grr.

2008-09-02 @ 20:14:33
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0