Torbo.

Sista natten på jobbet inatt. Kommer att kännas otroligt bra men samtidigt tråkigt. Man har ju vant sig att leva med det nu. Och denna sommaren har gått så otroligt mycket snabbare än förra. Jag kan inte riktigt förstå att det redan är slut. Men så är det minsann, det är jag ganska säker på.

Bara för detta så längtar jag massa mycket mer till imorrn och poolpartyt. Det var längesen jag mös till det med mina gamla mysare och jag ser fram emot det a lot!

Nu dags för lite sömn, hyfsat trött idag tack vare olika omständigheter som inte behöver nämnas i denna blogg.

Over and Out lovers.



Undrar om allas vår Jack Sparrow kommer tillbaka idag annars är han väldigt taskig som inte säger adjök eller någonting. Som tur är har vi hittat en ny söt en på Tysklinjen. Han är nog lite mer i vår egen ålder men kan även vara gay tillsammans med lillkillen. vem vet?

Kommentarer
Postat av: alec

HAHAHHAHAH så det blev lite sömn? HAHAHA du är goast i stan och jag längtar till imorgon <3

2008-08-07 @ 20:45:16
URL: http://alece.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha, nu ska inte du vara sån tycker jag. det blev lite sömn för att det är 800 grader överallt. sådetså :P

2008-08-07 @ 21:51:41
URL: http://limaverde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0