Nyår?

När jag köpte min klänning tyckte jag att det var snyggast i hela världen. Nu vill jag knappt att det ska bli imorgon. Så går det när man är ute och köper klänning i god tid för en gångs skull. Trams.

Men jag har åtminstone världens finaste skor, och jag skulle till och med vilja påstå att mina skor har attityd. Eftersom att det verkar vara väldigt viktigt i dagens samhälle. (eller åtminstone i Idas samhälle.) Ha!

Men jag får väl dra på mig min palta och hoppas på det bästa, det vill säga att alla är för fulla för att märka något.


Som tur är finns smink och hår, wishing for a good hair day dock.


Gott Nytt år mina kära vänner. Och om ni har tur kanske jag bjuder på en liten nyårskrönika á la Blondinbella när bakisruset har lagt sig efter nyårsdagen.


Nyårslöften?


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, attityden är hur viktig som helst!!

2008-12-30 @ 22:08:45
URL: http://confusi0n.blogg.se/
Postat av: mamma

Du var hur snygg som helst i den fina nyårs klänningen puss

2009-01-01 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0