Börjar jag få bråttom igen?

Som vanligt när jag har bråttom sätter jag mig vid dator och låtsas som om ja har all tid i världen. Jag känner nog få som är lika mycket tidsoptimister som jag. (Det skulle vara frida isåfall, men hon är ett extremfall)

Bussen in till staden går 11.13 och om jag missar den kommer förmodligen Anna och co att halshugga mig. Eller iallafall slåss litegrann. Tror nog att jag ska försöka få min bror att skjutsa mig. Han har ju trots allt fyllt moppe nu och då måste man ställa upp! Så många gånger jag har kört honom till träningen får han betala tillbaka någon gång.


Toppen! Då kan ja sitta här ett tag till. eller iallafall tio minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0