FN-rollspel och tillfällig tourettes

FN-rollspelet hade sin början idag. Och som oerfarna förstagångs-spelare så blev det hektiskt! Allt gick i ett fasligt tempo och tillslut visste jag knappt vilket land jag tillhörde och än mindre hur vi stod i de aktuella frågorna.

Imorgon ska jag vara med i en talar-kedja och jag är redan nervös. Nu i sista sekunden (Eller kanske inte riktigt) så ändrade jag talet helt. Punkterna är givetvis kvar men inte texten. Eller ja, något i den stilen.
 Jag kan se mig själv stå där framme på podiet och prata samtidigt som något fult ord slinker ut. Med tanke på hur ofta jag brukar utbrista "Snopp!" i oanade situationer så blir man lite fundersam om man verkligen ska ställa upp i talar-kedjan eller inte. (Inte för att jag kan göra så mycket åt saken nu)

Fast nu ska jag fortsätta att finslipa på mitt tal sen blir det resolutionsläsning.


Tack för mig.



Kommentarer
Postat av: Anna (den andre, men egentligen den första. :)

Vore ganska kul om du ploppade ur dig ''snopp''. Gör de. Hähähä.

2008-02-07 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0