Perfekt start på veckan kan beskrivas med Lycka!

Först var det Guö med Anna Ida och Sofia mellan måndag och tisdag. Grillning, sällskapsspel, vin och mys. Roligaste på länge och jag skrattade så mycket att jag knappt fick luft, skrattade så att tårarna sprutade och magen värkte. Men det gillas. Ni är underbara och jag hoppas att vi gör om detta snart igen.

Sen igår när jag kom hem fick jag bege mig till farbror doktor direkt för att göra läkarundersökningen till au-pair saken. Och till min stora lycka slapp jag ta blodprov! I och för sig fick jag ta en spruta för att se om jag hade tbc och den gjorde visserligen jätteont. Men allt är bättre än blodprov iallafall!

Och när jag kom hem från farbror doktor hände det bästa på länge. KISS kommer till Sverige 30 maj och biljetterna släpps på fredag klockan 9.00! Oj, vad jag måste ha biljetterna! Som tur är ska låtsaspappa och kompisar också dit så vi får allihopa sitta med telefoner och internet. Ge mig nu! Tänk bara att få se de live, jag blir helt lyrisk bara jag tänker på det.
 Inte för att jag egentligen har några pengar till det men om jag har tur så betalar mina kära föräldrar så kan jag iallafall försöka betala hultan själv. För hultan är också ett måste i år, sista bandsläppet var helt klart avgörande!

image61Gene Simmons är bara så mums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0