Engelska C

Sitter just nu och har engelska c och meningen är att vi ska börja skriva till vår redovisning om ireland. Men eftersom vi inte riktigt har hajat vad vi ska göra så känns det bra att mysa rundor på internet. Läsa bloggar är som sagt massa mys men jag vill ha en ny blogg att bli beroende av. Ganska trött på Blondinbella och homosexuella tjockisar.

Frittan har färgat håret idag och fått snyggve ögonbryn. höhö. Eller det kan nog bli snyggt om ett tag. Måste få en liten bild på henne sen så att jag kan visa hennes vackra Nuna.


Fixade pass innan, sur tant på polisen. Jag kan väl inte hjälpa att mitt pass är gone with the wind (eller helt enkelt ligger hemma i röran.)

Nu slutar vi och som vanligt har vi inte åstakommit ett dugg på den här lektionen.


Puss och pill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0