Fika är kärlek.

Var inne i stan en sväng innan för att fika med favvis-Anna. Vi myste på Bagels och pratade och framtiden och vår stundande resa. Resan var trevligast och prata om eftersom tanken på framtiden mest gav oss gåshud och ångest. Jag vill nog gå kvar på gymnasiet några år till. varför inte köra i några kurser? Nej, det känns nog inte så bra förresten. Framtiden får nog komma ändå. Men inte så snart bara!

Att köra in till stan med min lilla miniatyr bil i detta blåsväder var en aning obehagligt, och jag måste verkligen sluta med att köra för fort. Det är inte bra, ajjabajja på mig.

Nu är iallafall Magda här hemma, eftersom hon nuförtiden umgås mer med min familj än sin egen. Men det är väl helt okej antar jag. Hon säger även att hon ska ta över mitt rum efter att jag åker till usa. Vilken kusin, bara hon dammar och bäddar sängen kan jag gå med på det.

nintendo wii är iallafall hela familjen sysselsatt med, och nu är det min tur! Oj vad jag ska slå alla i baseboll för det är jag bra på.

Tjöss!


Kommentarer
Postat av: anna

kul att du gillade mina illustrationer.
hoppas du får en bra helg!
kram

2008-01-05 @ 01:11:39
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0