Grattis, Du är antagen till STS au-pair!

Hej Petra!

Grattis du har nu blivit antagen!

Hej blivande au pair. Jag vet att du just har varit på intervju och din intervjuare har skrivit mycket goda ord om dig. Jag hoppas du fick svar på alla dina frågor under intervjun samt en god förståelse för hur det är att vara au pair.

Det är oerhört viktigt att du sätter igång med alla ansökningshandlingar som vi har skickat till dig. Bokar en hälsoundersökning samt beställ ett polisregisterutdrag redan IDAG om du inte redan har gjort det. Var vänlig att informera mig om hur det går samt om du behöver någon hjälp. De flesta familjerna som vill ha en au pair i vår och sommar är ute och söker efter an au pair just nu och utan dina ansökningshandlingar kan dom inte få möjligheten att se just dig.

Följande handlingar vill jag att du skickar in till mig omgående.

* Foton på dig och barn (minst 4)
* 2 referenser från barnerfarenhet
* 1 personlig referens
* Certificate of Health
Viktigt att din läkare fyller i skin-test datum samt stämplar och signerar
* Au Pair Agreement 2007/2008 (Kontraktet, signerat på båda sidor)
* Passkopia
* Polisregister utdrag
* Körkortskopia (om du har körkort)
* Kopia på ditt slutbetyg från gymnasiet




Nu känns det så mycket närmre ::D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0