Listan,.

2007 (ännu en onödig lista)

(x)Varit full
(x)Varit nykter på en fest
( )Varit i slagsmål
(x)Badat naken
( )Varit otrogen
( )Blivit dumpad
( )Dumpat någon
(x)Haft sex med mer än en person
(x)Inlett något du inte avslutat
(x)Skolkat
(x)Däckat
( )Haft ett one night stand
( )Varit i mer än två förhållanden
(x)Gjort något oväntat
(x)Varit på festival
(x)Varit på konsert
(x)Fått nya vänner
( )Förlorat vänner
( )Piercat mig
(x)Blottat mig
( )Haft sex utomhus
( )Tagit någons oskuld
(x)Tagit någon form av droger (cigaretter och alkohol)
( )Försökt ta livet av mig
( )Rymt hemifrån
( )Torskat med att vara full
( )Varit kär
( )Blivit slagen
( )Fått IG i ett ämne
( )Fått MVG i ett ämne
(x)Varit utomland
(x)Haft ångest över något
( )Blivit gravid
( )Haft någon könssjukdom
( )Flyttat hemifrån
(x)Badat i havet
(x)Tjänat pengar
( )Ätit skräpmat en vecka i sträck
(x)Jobbat
( )Fått sparken
(x)Färgat håret
( )Brutit något
(x)Sovit bort en hel dag
( )Opererat mig
(x)Varit vaken i 24 timmar eller mer
(x)Haft fest hemma
(x)Slösat pengar på något helt onödigt
(x)Kört rattfull
( )Blivit arresterad
(x)Gråtit mig till sömn
(x)Skrattat av lycka
(x)Njutit av detta året



Anna är snygg och jag är bara full.


2oo8


Jag försöker smälla miniraketer.


Kärlek var det gott om denna kväll.


Som sagt, fast jag alltid förstör med mina miner.


-"Titta, jag lovar att jag kan vara seriös på ett foto iallafall."




Gott nytt år och tacl för en toppenkväll! Nyår blev lyckat men lite mindre missöden. Att inte förvänta sig så mycket av nyår är nog det bästa. Då blir allt så mycket bättre.


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0