Och sen återuppstod den.

Måste faktiskt tala om att min mobil har återuppstått igen. Så ni behöver inte vara oroliga längre. Det visade sig att det inte hade mått bra av att laddas i datorn. Men efter ett välbehövligt besök hos Hannah där jag skrapade ihop resterna av mitt liv, däribland laddaren så löste sig allt! Åkte hem till Wanja och testade och jag blev massa lycklig när den levde igen! :)

När vi hade konstaterad att den mådde bra igen så körde vi in till stan för att äta en liten mumsbit. Fast det blev inte så mumsigt eftersom vi fick slänga i oss maten, mor min var orolig att jag skulle råka ut för halkan och dö. Därför beordrade hon mig att köra hem meddetsamma! Och eftersom jag är en god dotter så gjorde jag som jag blev tillsagd, efter ett tag iallafall.

Promisen på stranden var också väldigt uppskattad, trots att vi blåste bort ett antal gånger. Men sånt gillar vi!

Just nu är jag dock mest klorinförgiftad så jag skulle nog behöva en promis. Håller på att tvätta taket så att jag äntligen kan ta tag i målningen någon gång!

Nu ska jag msn-snuska mig ett tag till sen blir det fortsatt tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0