Sjukdag och Denise Rudberg.

Huvudvärk och feber förstörde hela min dagsplanering. Var meningen att jag och Hannah skulle till bibblan, fika och därefter simma. Men tack vare dum sjukdom så fick jag snällt hoppa över detta. Huvudvärket har som tur är försvunnit nu men febern kvarstår, blir skola imorrn ändå. Kan absolut inte missa första dagen, det känns ganska sunkigt.

 Men eftersom det enda jag gör nu är att ligga i sängen och lata mig så tänkte jag att jag skulle börja läsa om alla Denise Rudbergs böcker. Eftersom de är en riktig Energikick och jag blir bara så happy när jag läser de. Började med "Vänninan" igår och den var färdigläst inatt någon gång och nu har jag precis börjat med "Storlek 37". Kommer nog bli ganska mycket sträckläsning nu i någon vecka känner jag på mig, har trots allt tre till av hennes böker att plöja igenom. Hennes nya bok "Åse" skulle komma ut i oktober 2007 men jag hittar inte den någonstans!
 Någon som vet?


   

            

Kommentarer
Postat av: alec

du mår du som jag :(

2008-01-07 @ 16:06:05
Postat av: anna

stackare..hoppas du mår bättre bums!
kram

2008-01-07 @ 19:57:52
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0